Itt az idő: Ipar 4.0 (Magyarország) 3. rész


A MTA SZTAKI 2017-ben készített egy felmérést a magyarországi vállalatok Ipar 4.0 felkészültségéről és ez által a nemzetgazdaság helyzetéről.

A 191 kitöltő vállalat 70 százaléka kiemelkedően vagy nagyon fontosnak tartja versenyképessége szempontjából az Ipar 4.0-t, és ám mindössze 46 százalékuk elemzi tudatosan a keletkezett adatokat (Nick, 2017).

Az Ipar 4.0 ma egy buzzword: mindenkit foglalkoztat. Azokat a fejlesztéseket, amelyet ennek égisze alatt a vállalatok megtesznek, részben a vevői igényeknek való minél hatékonyabb megfelelés indukálja, részben pedig, hogy lépéselőnyre akarnak szert tenni a versenytársakhoz képest.

A gyorsan változó vevői igények miatt a termék életciklus lerövidül, ezért folyamatosan kell dolgozni a termék és az előállításához szükséges technológia innovációján. Nemcsak magát a terméket kell időről-időre megújítani, hanem egy olyan termelési technológiát is ki kell alakítani, amely rugalmasan változtatható az újabb és újabb vevői termékspecifikációk mentén, lehetőséget ad a testre szabásra, és a termékek közötti átállási idő is drasztikusan csökken.

Ismerje meg Ön is a Clearrent Tisztaságvédelmi Programját, és legyen az Ön cégénél is kevesebb takarítás, több tisztaság!

ClearRentÉletmódTakarítási modellTisztaságvédelmi Program

fejlesztésfejlődésmagyarországTakarítástakarítási modellTisztaságvédelemTisztaságvédelmi Program

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük